.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با نظر استاندار ؛
تمامی مدارس مازندران سه شنبه هم تعطیل است
شمال نیوز : به علت کاهش شدید دما و اُفت فشار گاز، کلیه مدارس مازندران در تمامی دوره های تحصیلی فردا سه شنبه 15 بهمن 92 در نوبت صبح و عصر تعطیل می باشند.

به علت کاهش شدید دما و اُفت فشار گاز، کلیه مدارس مازندران در تمامی دوره های تحصیلی فردا سه شنبه 15 بهمن 92 در نوبت صبح و عصر تعطیل می باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، غلامرضا سقائی گفت: با توجه به کاهش شدید دما، یخ زدگی لوله های آب و اُفت فشار گاز، کلیه مدارس مازندران در تمامی دوره های تحصیلی فردا سه شنبه 15 بهمن 92 تعطیل می باشند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران افزود: در جهت تامین گاز خانگی، مدارس استان در نوبت صبح و عصر فردا سه شنبه تعطیل اعلام شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص در غرب استان به جهت بارش سنگین برف با آن مواجه هستیم، کلیه مدارس غرب استان (نور تا رامسر)نیز برای روز چهارشنبه 16 بهمن 92 تعطیل خواهد بود.

سقائی با تاکید بر پوشش لباس گرم به جهت برودت شدید دما، از دانش آموزان خواست تا در کنار کانون گرم خانواده به مرور درس ها بپردازند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران گفت: در صورت ادامه شرایط فعلی و تصمیم بر تعطیلی مدارس، مراتب از طریق رسانه ها، اطلاع رسانی خواهد شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

میلاد 15 بهمن 1392
قایمشهر هم تعطیله؟
33 15 بهمن 1392
خیالتون جمع فردا هم تعطیل تا شنبه مدارس باز میشه بحران گاز داریم
کریمی 15 بهمن 1392
آقای استاندار فقط میتونه مدرسه تعطیل کنه . تمام ادارات نگفته تعطیله .فرمانداری نور از شنبه تعطیله و ستاد بحران هم تشکیل نشده و مسئولین فقط به فکر درامد خود در روزهای خوش هستند
اقای استاندار اکثر مدیران شهر نور از فرماندار گرفته به پایین غیر بومی هستند خانواده هاشان در نور نیستند و مدیران دولت قبل می باشند چرا برای تغییر و تحول اقدام نمی کنید آدم سیر چه میداند حال گرسنه را

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.